Het bridgelokaal van BC Lier bevindt zich in het centrum van de stad Lier, op het Zimmerplein 12.
BC Lier heeft zijn lokaal boven Cafe Refuge, vlak bij de bekende Zimmertoren.

Gratis parking, bijvoorbeeld voor deelname aan de Marathon of bij competitiematchen, vindt u op vijf minuten wandelafstand, namelijk op de parking van het Cultureel Centrum De Mol, Aarschotsesteenweg 3, 2500 Lier. Dit is net binnen de grote ring van Lier aan de Molbrug.
Om naar het clublokaal van BC Lier te gaan, gaat u van de parking rechts, steekt de Molbrug over, en houdt linksaan. U wandelt langs het Lierse stadspark, voorbij het Stedelijk Zwembad en het Timmermans-Opsomer huis en neemt vervolgens de brug links over het water om op het Zimmerplein te belanden. De eerste taverne op uw rechterkant is Cafe Refuge.

U kan ook Map24 gebruiken om deze mappen down te loaden en om een beschrijving van de weg van uw startplaats down te loaden. Hier vindt u een gemakkelijke oplossing. routeplanner
Hieronder vindt u een map waar u BC Lier en de parking kan lokaliseren en een detailmap. Als u op de map klikt wordt een grote versie getoond. Als u met de rechtermuisknop op de map klikt, kan u de map downloaden.